HTML

BBU Félmaraton - pipa

2013.10.23. 12:59 panferik

Egész héten a verseny járt az eszembe mióta elküldtem az előnevezést, sokszor átgondoltam, hogy hol milyen tempóval szeretnék futni ez így utólag elgondolva be is jött!

Rajt előtt összefutottam Péter Attilával, aki ígért egy beszámolót a Rókaűzők futóversenyről, valamint élménybeszámolót adott róla, mondhatom felkeltette a figyelmemet. Remélem jövőre indíthatunk egy csapatot, mert elmondása szerint szuper verseny lett az idei.

petiatibbu.jpg

Rajt előtt néhány pillanattal találkoztam Szüts Miklós Ironmannal, aki immár 15. alkalommal van a versenyen...

szutsbbu.jpg

Gyors fotó, majd rajt.....

6:30-as tempót gondoltam az elejére, tudva, hogy kemény emelkedők vannak a verseny első felében, ennek megfelelően kezdtem is. Az első 8 kili gond nélkül lecsúszott, majd jött az emelkedő a Budakeszi úton - itt elszálltam a tervtől, de nem estem kétségbe, mert tudtam ez az elvesztett idő a végén behozható. Sikerült produkálni egy 7:29-es majd egy 8:42 -es kilit. 13 kilométer után sikerült összerakni ismét a mozgásom itt következett a tempóváltás, endomondo szerint átlagom 6 perc alatti volt az utolsó 7 km-en. Itt sikerült az emelkedőn elveszített időt visszahozni!

21.31 km (endomondo szerint) 2h:18m:27s

Összességében elégedett vagyok, jó frissítés, kemény pályavezetés, tervnek megfelelő futást sikerült produkálni.

Következő verseny:

10. Intersport Balaton Maraton és Félmaraton

2013. november 16-17.

Szólj hozzá!

Címkék: 10. Intersport Balaton Maraton és Félmaraton BBU Félmaraton

A bejegyzés trackback címe:

https://panferik.blog.hu/api/trackback/id/tr565595584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása